Ont i magen


   Har jag och trött som fan. Inte bara i huvudet utan i hela kroppen. Vill bara gå och lägga mig men ville först bara sitta framför datorn lite.. Som sagt i tidigare inlägg så har det inte gått bra alls :( fan fan fan... jag är sämst och allt sånt där. Jag vet at det känns som ngt som alla skriver, men jag känner mig iaf inte bra... Imon kör jag iaf skift, då kanske jag blir för stressad för att äta! Det skulle vara super!!! ^^

   Usch, min nacke tar verkligen kål på mig. Gör så förbannat ont i den.

   Hah en rolig sak i dag. Jag ochtvå tjejer från jobbet gick till tåget tillsammans och så börja vi prata om att bajsa och kissa. För mig är det helt självklart att har man inget val när man tex är på hajk så kissar och bajsar man ju ute! Ta bajsspaden, gräv ett hål and just do it! Men de kunde verkligen itne tänka sig in i det! En hade tom problem med att bajsa hos andra. Inget som ajg har ngnsin haft problem med. visst jag respekterar verkligen att de inte kan, men tycker det är så fascinerande då jaginte tänkt på att folk kan tycka så!
   Jag har iaf skickat ett mail nu ang min toalett. Den måste bli lagad! Jag står inte ut med att behöva hälla upp massa vatten i en hink i badkaret bara för att ajg inte kan spola!!!>.< irriterande!

   Jag hade på mig ett linne idag också. Tror jag ska slänga det för jag har inte känt mig så tjock och ful på läänge i en klädnad förut>.< fuuk. Var inne i klädaffärer och när jag såg mig i spegeln vill jag bara stoppa fingrarna i halsen och gräva ett hål så att ajg kunde ta mig långt därifrån.. det var inte kul... Sen dock så vände min tur och jag hitta en wunderbar tröja i en halvt om haövt tant affär!! En vit. Och sen ännu bättre hitta jag en lika dan till! Fast i svart! ^^ MIn lycka var gjord och det sluta med att jag köpte en i vardera förg (De kosta bara 199!^^) Kanske ska ta mig att köpa den marinblåa och den fina lila somden fanns i också^^
   Innan hade jagdessutom i en väska affär hittat en jätte söt väska för 199 och en Mar o' polo väska som för början kosta typ 1,5oo men hade sänkts till bara femhundra! Lätt att ajg ska ta, men ska ge den till min syster som konf present. Tror hon skulle uppskatta det välldigt mycket dådet är en märkes grej också^^ Nu måste jag bara hitta ngt tvspel åt min bror då jag inte hann köpa ngt när han fyllde! och nej, jag är inte rik. jag är typ världs snålast... men idag kändes det som att ajg köpte bra grejer iaf! ^^typ :P

   Just det! Icke att förglömma så köpte jag varma koppen idag att prova på!! Först trodde jagatt varma koppen och coup o soup eller vaddet heter var samma sak, men sen så hitta jag varma koppen och de hade ju tokigt mycket smaker! ^^ Köpte potatis ochpurjolök och en till (Älskar potatis ochpurjolök soppa!!!) Det kanske är ngt som jag kan ta med mig till jobet att göra liksom^^

   Nä ska nogta och lägga mig nu. Jobbar 8-17 ochvill ju helst vara där innan sju:P Fan vilket konstigt humör jag är på... Jag mår inte bra men jag känner mig glad, fast jagkänner migtom, fast jagkänner mig bara nere... ajja.. får se hur det blir imon!

   puss

Photobucket

Kommentarer
Postat av: H

Jobbigt ställe att jobba på! Får man fråga var i Sverige, du behöver självklart inte svara. :) Jag ska börja plugga till hösten. Kram!

2009-07-28 @ 20:58:58
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0