idag är i dag, igår var igår. I morgon har jag ingen aning om.


   Hej!
thinspo (2)


   Jag vet att jag har vart borta ett tag men har inte haft ngt internet och inte hunnit/inte orkat >.< Jag har vart lite nered e senaste dagarna, den rödhåriga killen,vi kallar honom erik, åkte iväg på hajk i ngra dagar så ajg har inte fått se honom och jag var osäker på om jag ngnsin skulle få se honom igen, han var så gosig innan han åkte och det gjorde det värre. Idag kom han tillbaka men han har redan åkt iväg igen för att han är ledig tills på söndag, som då är den dagen då jag åker härifrån :( Så jäfla orättvist.. Han var jätte gosig nu innan han åkte igen, jag kom bakom honom i matsalen och börja gosa och ajg fick svar liksom! (det känns ganska stort för mig.) Han börja leka med mina fingraa, smeka de och när jag gosa med näsan mot hans huvud, tryckte han huvudet tillbaka till svar (ni vet sådär när man lägger huvudet på sne liksom!) och innan jag var tvungen att gå för ja skulle ha hand om barnen pussades vi framför de andra! Kändes lite konstigt men ändå sjukt bra! Usch önska bara tt jag kunde skaffa lite ballar och smsa honom eller bara kommit fram till honom med en gång och kramat honom. Men det kändes som att han skulle tro att ajg var desperat om jag gjorde det, nu känns det tvärtom>.< fan fan fan
   Vi får se om jag hinner se honom innan jag åker på söndag. Och så hoppas jag verkligen att jag kan komma tillbaka nästa vecka och vara med på min systers konf och de två festerna. Skulle så gärna vilja det!!! Allt hänger ju på att jag får bort mina jobb tider... Man vet aldrig...

   Annars är jag välldigt seg och trött. Kan vara för vädret (åskvärme) och kan vara för att jag är som ajg är.. Mår mer och mer illa av maten nu. Om ni kommer ihåg så prata jag om ensjuttonårig kille som ajg tyckte var snygg men som ajg bara ser som en kompis nu. (eller skrev jag de? komme rinte ihåg riktigt>.<) han har gått runt i veckan och klämt på mig, kallat mig tjock och stor och så. Jag vet att han bara skämtar och menar det inte men fan vad det sätter sig! Och jag kan itne ritkigt säga ifrån heller då han inte riktigt tar det på alvar. (Jag ler mycket) Men detta har fått mig att tänkia mer och mer på hur jag ser ut nu den här veckan än förra. Jag vill inte äta men när man väl kommer in i den där förbannade matsalen så är det som en klocka som kommer igån och man tar mat och äter utan att tänka på det. Gammal vana liksom, jag har ju gjort samma sak i den matsalen sen jag var 9 om inte mer>.< SÅ det sitter i.
   Kan berätta hur man gör härute.

   Frukost klockan 8 där man kan välja mellan olika flingor, mackor och gröt (Jag tar alltid en skål med flingor och laktosfri mjölk då gröten ser för jäflig ut!>.<) flagghissning efter det runt halv och sen så ska barnen städa sina stugor och ledarna har lite fritid^^ Klockan tio börjar första passet för alla barn där progrmagruppen har bestämt ngt för de. jag som intstruktör kan då kanske ha linbana eller ngt kul, om inte så är jag ledig. Andra passet är elva men oftast så smälter de första två passen ihop till en. Klockan halv ett är det Lunch och då är det en rätt som serveras, jag tar en tallrik bara och efter det så är det ledarsamling och sen fritid till tredje passet som börjar tre. Innan tredje passet kan man gå och ta en frukt i matsalen om man vill. efter tredje passet (Som är som de två första fast det är två timmar långt ist för en) är det middag (klockan fem) samma här som på lunchen. och sen är det fritid igen till sista passet som börjatr klockan halv åtta. (Tillskillnad från de andra tre passen då man oftast gör aktiviteter i de olika lägrena var förs ig så samlas man här och gör ngt allihopa^^) Fjärde passet är sedan slut vid nio då alla går ned till flaggorna fö ratt ha flagghalning och efter det är det nattmacka och i säng typ>.<
   Så från att ha gått från att kanske äta två gånger om dan till detta så känns det lite jobbigt. Dock så rör jag ju på mig mer här nog och det är nyttigare mat. Nu har ju jordgubbarna gått ned till 25kr/kg så kanske jag kan leva på de ett tag, hoppas bara att de har gått ned så mycket hemma också!

   Summa kardemumma, jag vill inte äta och detta är det ända som jag saknar med att åka hem. Att jag kan bestämma lite mer själv!

   En annan tjej härute berätta att hon hade haft äs. Hon hade gått ned tolv kg på 2 månader. Jag vet att det är stört mycket men jag kan fortf inte hjälpa att tänka "Fan varför kan inte jag göra det!"  jag har själv bara lyckats gå ned ca tiokg på 6 månader liksom >.< fan fan fan.

   Hoppa sni inte är sura på mig för att jag är dålig på att uppdater men jag försöker. Var inne här i går eller om det var i förrgår och då bara jag satt och stirra på skärmen men hade ingen energi till att skriva. Nu går det av bara farten liksom! ^^


Kommentarer
Postat av: Ebba

Men ni har ju redan haft sex, så klart att du kan skicka ett sms! Kanske inte med "älskling" osv, men ett lite käckt och hurtigt iaf ;P Men jag fattar, det är svårt!



Jo jag är rätt mullig lixom. Jag kan ju i en bra stund fatta att jag inte är Överviktig eller Fet, men mullig är jag ju. Därav en c-kupa... Och jag hatar mina stora höfter även fast jag tycker det är fint med markerad midja - men det är För Mkt på mig... :/ Ja ja... bara att bita ihop lixom ><



ta hand om dig, puss!

2009-07-03 @ 16:58:02
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0