hel dag


   Jah jar jobabt hela dan.. typ. Gick upp vid ett och åkte efter en timme för att vara på jobbet lite tidigare. Gått bra idag, jaghar varit för stressad för att kunna äta ngt ;P Okej jag var sjukt nära ett tag på att slänga i mig en morotskaka men jag tvinga mig till nej! :P

   Dagens intag:

  
En lax och pepparrots macka från Espresso House
   En morotspåse
   Jordgubbar.

  
Lägg på lite cola som ajg hällde i mig för att fortsätta frammån när jag jobba och lite loka så har ni min dag! ^^ *stolt* Det känns jsukt bra att jag har hållt mig. Tyckte efter mackan att den var onödig då jag inte tyckte den var såååå god...

   Imorgon ska jag försöka åka till mormor och morfar och lämna av lite tvätt, de kommer inte vara hemma då de är på min systers konfermation, men kanske kan slänga in lite själv eller ngt ^^ och sen blir det jobb igen... Ska kämpa på med att inte käka på jobbet, funderar på att kanske köpa knäckebröd och keso som jag kan slänga i mig på jobbet. Har inga jordgubbar som ajg kan käka innan imon>.< Vi får väll se...

   Uschdet är verkligen nu på kvällen som man får de här myshysterierna.. Jag villbara ha en liten kramkompis just nukänner jag! Skullevara skönt at komma hem till en varmkropp liksom!! Saknar rödtotten och kanske får jag se honom på måndag! ^^ Kanske får bort min tid på måndag så att ajg kan åka upp!! *hoppas hoppas hopppas* Skulle vara så himla skönt ochbra och härligt om ajg kunde det!^^ 
   Har inte hört ngt från Ro idag, har inte skickat ngt till honom heller och har inte ens haft tid till att bry mig idag på jobbet liksom>.< Drömmer ju om honom också, om hur msigt vi kan ha det och så. Haha ni vet kanske om scenariot när killen smyger in i ens rum och kryper ned i sängen bla ;P Eller bara ligga och mysa på morgonen, kramas och pussan>.< Mina drömmer, ej min verkligehet...
  Fan för det...

   En annan sak jag måste tipsa om! Nu har de fått in fjärde delen i "Tha house of night" novellerna på pocket store!!! (Har inte kollat ngn annan stans:P) JAG ÄR SÅ GLAAAAAD! Tyckte jätte mycket om de första,de fickmig att tycka att en timmes resväg heminte är tillräckligt långt liksom! ^^ Sen att jag är en liten fantasy  dork har med saken att göra at jag gillar mer bryr jag mig inte riktigt om:PDe är spännande och har intrigeroch hela fadde ruttan! I Like. Sen att det finns saker som stör mig finns det ju i allt. Twilight böckerna (Eller Om jag kunde drömma som första boken heter på svenska) har sitt som ajg stör mig på också, men de är fortf sjuuukt bra!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0