fetto

collar bone thinspo

 Usch känner mig verkligen som ett fetto efter att jag nu har ätit upp min tallrik med wookgrönsaker och nudlar>.< Vadhar jag ätit idag igentligen? Det undrar faktisktjag också!

   Lite nachochips
   En liten yalla yoghurt
   En ramlösa
   Två Karl-Alfredfrallor (Bara bröd)
   ett glas cider och ett halvt glas white russian.
   En tallrikwookgrönsaker ochnudlar.

  
Det ärdet... Det ser inte mycket ut nunärjag serdet. Mendet känns. Lär ju inte vara nere ett kg till i morgon liksom>.< Ska dygna (Jagvet, jag är dum i huvudet som gör det men har filmer som jag kan kolla på för att inte somna! Plusatt jagfårtrycka i mig massa Ripped Caps)
  
Jag ser på twilight för tillfället, har sett den förut och vet ju att den inte kan göra bokenrättvist, mensnälla! Han är ju så jäfla snygg!!! Ochdet är fin musik tillfilmen, ochden är söt. Om jag tänker bort boken så är det en bra film också^^ Sen ska jag se låt den rätte komma in tänkte jag, har ju inte sett den än ochälskar boken, så måste ju se den! Men kommer nog bli lika besviken där tror jag! Vet redan att Eli's "pappa" inte är en pedofil i filmen och att man aldrig får reda på att Eli är en kille i filmen heller:( Men men vi får se^^

   Nu ska jag poppa lite popcorn ochse på filmen! ^^ Kanske kolla runt lite på olika bloggar:P Och omni undra. Ja, jag är påverkad! A.L.K.O.H.O.L.^^

   pyssen

   twilight thinspo
jasperalice
twilight10twilight26twilighttwilight14twilight11

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men visst köpte du lilly allen nu? Annars måste jag fan skicka låtarna till dig över msn - hennes texter är så grymma! Precis Not Fair är oxå en av mina favoriter, börjar alltid le för mig själv då jag hör den :P Hon lyckas alltid få till det!



Med läsning går jag alltid igenom perioder. Min tidigare period var typ genren "hemska biografier" vilket mest är barn som utnyttjats sexuellt eller gifts bort osv... Och nu har jag fått för mig att jag ska läsa alla klassiker som man "måste" ha läst för att kunna kalla sig allmännbildad. Och när man väl läser dem är det inte så tråkigt som på svenskalektionerna i skolan! Utan dessa författare kallas inte klassiker utan anledning - det är ett otroligt språk som används!! :D



Fantasy har jag aldrig gillat, försökte läsa harry potter och sagan om ringen när jag var yngre men fastnade inte för det, men det kan även berott på att jag då egentligen helst läste fakta böcker om världskrigen osv ;P



Alltså min klädstil... blir inte jag själv klok på. När jag mår riktigt dåligt har jag bara mjukisbyxor och en stooor tröja på mig så ofta jag bara kan. Men jag har alltid haft en väldigt fämpad, nedtonad och klätt mig precis som alla andra tidigare, allt för att inte märkas i mängen eller sticka ut - både negativt eller positivt. Men nu i sommar har jag en annan sida vaknat av mig - jag VÅGAR och VILL klä mig på ett visst sätt - kanske kallas det att hitta och våga klä sig efter sin egen stil?? Precis, gillar feminint, lite lyxigt men ändå klassiskt och stilrent! Coco Chanel och Audrey Hepburn är grymma i mina ögon - men att klä sig så idag är typ om att be om att bli utstirrad, så så långt skulle jag aldrig gå haha! ;P



Nu blev det lååångt. :P Ta hand om dig sötnos, puss!

2009-07-15 @ 08:33:21
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: borninjune

Far jag lana Alice- och Jasper bilden?!!

2009-07-21 @ 09:34:54
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0