65.6!!!






























   yaaaaaaayy!!!

   Så jäfla glad jag blevav vågen! ^^ Underbart att komma ned igen! Hoppasbara nu att jag kan hålla det!^^ Dock så var det ju inte precis smärt fritt... Vartvungen att gåtillden hemska stolen i badrummet... Fan fan fan vad det gjorde ont :( Gör ont fortf och då har jag tagit påsmärtstillande så det är itne lika hemskt somförut. Tror ocksåatt det hjälpte att jag tog ett laxeringspiller igårkväll.. Sådet kom ju ut lite enklare..
   En annan rolig sak som gäller den hemska stoleni badrummet.. Det går inte att spola! >.<Det kommer inget vatten. Dessutom kan jaginte öppnauppdär bakför att se omdet finns vatten där dåden sitter helt fast>.< fan omden verkligen har gått sönder.. Ska låta den vara tills jag kommer hem ikväll så får vise sen...

   Idag blir det att stänga jobbet för tredje dagen i rad...jippi... är så trött och vill bara vara ledig några dagar för att ta igen mig!!

   kyss



Jackson rathbone! (Jasper i Twilight)
Nom nom nom


Kommentarer
Postat av: Ebba

WTF har toan gått sönder - efter att du did number 2?? Jobbigt :S



Egentligen borde jag inte säga detta men jag har "hört" dvs ej själv gjort detta så jag vet att det funkar - att man kan hälla en hink med vatten direkt i toan och att det spolas då pga ökade vattenmängden. Men det var min morbror som bor på landet som sa att de hade gjort så då deras toa gick sönder, och de kan ju ha andra toaltter på landet..?



Kul att du börjar krypa nedåt igen, grattis grattis! Vet hur SJUUUUKT bra man mår :)



Den superbilliga sorten för typ 2 kr man köper på ÖB och Willys är "fried" iaf, men inte läst på de andra... Att pasta innehåller mer kacl kan ju bero på att de flesta pastasorter innehåller ägg - nudlar bara vatten och mjöl? (tror jag?)



Vad är planerna för helgen sötnos? :)

2009-07-25 @ 13:54:30
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

:( SNO INTE MIN KILLE VA. hahahah!

2009-07-25 @ 15:49:22
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: H

Ja, väger tre kilo mindre på min än föräldrarnas så. :s Jag är runt 1.60 och vill väga runt 46. Låg på 58 sist hos föräldrarna. :s Hur lång är du och vad vill du väga/väger? :)

2009-07-25 @ 15:54:47
URL: http://mhb.bloggagratis.se
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

Svar: haha jag kommer också ihåg det! Det känns så längesen nu..

Jag mår helt okej.. Hur mår du själv?

2009-07-25 @ 15:55:56
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0