hemma återigen.

Fil:Thin.jpg


   Har vart hemma sen tjugi över sju och jag har redan syndat rejält... Ska inte säga hur för då kommer jag spy men det innehåller en av mina svagheter som kommer in riktigt kraftigt ibland...

   Men tänka positivt, jag har slängt resterna i soprunnan och hällt diskmedel på det... Imorgon harjag tänk börja om på riktigt! Då menar jag PÅ RIKTIGT! Jag vill sluta med att hålla på med det jag håller p med, äta mer grönt (Har funderat på vegan diet men tror inte jag skulle klara det.. Skulle glömma av mig med en gång. Köpte bla  mjölk idag ^.^) Menjagvill iaf komma igång på riktigt!
   Jag hittade inte mina träningskor på lägret men ajg tänker åka in till stan imon och köpa ett par nya och sen vill jag gå och träna.. Komma igång med det igen! Jag är ju ledig en vecka nu så jag borde ju kunna köra igång ordentligt! Även fast sats är dyrt som fan så tror jag att jag kommer signa på ett år till! Det är värt det! Jag kan träna på alla ställen i gbg,det är fräscht (Förutom kompassens duschar ;P) och det är bra träningsledare! och jaghar ett gym att gå till och slipper leta upp ett nytt!


   Jag skulle nog behöva ngn att göradet här med men tror inte att ngn av mina nära vänner vill det och det känns inte som att ngn där ute skulle vilja det heller, eller är jag bara på negativt humör? Lite blandat antar jag ...Är numb. lite borta... Vad hände med mitt humör? Hade jag ens ett?Jag kommer inte ihåg...

   Känner mig trött nu. Kom helt över mig med en gång... Kanske är det så att man får den här numb känslan när man är trött (och mätt) Ngnsomkännerigen det avde femsom läser? ;P hahaha

   Jag köpte en ny bok i dag på loppis! (Eller snarare, jag köpte flera böcker idag på loppis:P bla andra harry potter boken och andra stieglarsson boken^^) sen sp köpte jag Vogue-Stora boken om skönhet. Den är från 8o talet men har ändå saker som gäller fortf!^^ Skriver ett inlägg bara om lite saker från den senare^^

   puss


Kommentarer
Postat av: thinbeauty

sv: jo, i en ny grupp brukar man känna sig lite udda, eftersom alla redan känner varandra bra & så... men eftersom jag har gått på samma skola sen i tvåan (bytt till högstadiet bara till en skola som ligger fem min bort), så har jag inte haft det problemet just där, utan mer när man lär känna nytt folk..



du har en hur bra blogg somhelst iaf



puss<3

2009-09-01 @ 17:00:52
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: thinbeauty

sv: åh, vad jobbigt att byta skola så mycket, jag kan tänka mig hur jobbigt det är att inte känna någon. liksom jag blir blyg inför personer jag aldrig har träffat, även om mina kompisar är med..

fast det är alltid kul när man väl har lärt känna nytt folk.



puss, ha en bra kväll <3

2009-09-01 @ 17:55:50
URL: http://http://thinbeauty.devote.se
Postat av: H

Har svarat på den mejlen nu! :)

2009-09-04 @ 21:00:32
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0