66.1


   Jag är tillbaka, lite.. Är hemma iaf, men det kan man ju se pga min värdelösa mellanslags tangent (Nej jag väljerinte at sätta ihop ord hela tiden>.<) jag har inte mått såbra,dels för att jag tror jaghar haft ngn sorts feber och sen dels för att ajgfick mens i går... fittmens asså!

   Den uppdate ajgkan ge just nu är att ajg har typ svullat hela helgen när jag har vart på landet..."vanlig" mat och bullar och smågodis och jagso inte kan säga nej när det erbjuds. Det är som att en del av min hjärna slås på ochjag bara måste ta! Även fast jagsa till mig själv innan att jaginte skulle göra det! Men jag är hemma nu och har ingen mattyp^^ känns bra känns bra! ^^ Sen har jag infröskaffa en dietpiggy, ni vet en sån gris manställer i kylskåpet och som börjar grymta nör man öppnar dörren! Sjukteffektiv dåjag får ångest bara jagtänkerpå den :) haha fan det där kändes verkligen som en dubbelmoral, vara glad för ngt som ger en ångest>.<

  Jag hinner inte mer uppdate nu, tar det imon eller om jagorkar ikväll,nör jagkommer hem.

   puss

Kommentarer
Postat av: borninjune

Jag förstar. Man blir ledsen men känner tröst.



Snart kanske jag mar bättre. Vem vet? Jag kämpar för det i alla fall.



Vad har du för dig ikväll?

2009-08-03 @ 21:03:02
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0