snabb update


  Hinner inte skriva mycket, blir så när man jobbar som jag gör och skahinna medandra saker också>.< Kan berätta om att det var kaos på jobbet ogår och jag kände mig värdelös som var så jäfla trött och inte orka riktigt. Mitt hufvud var som i en dimma och ajg kunde inte tänka klart >.< Blev ju ingen träning heller igår alls... fan måste ge upp dygning! Men det känns som en sån underbar idee ibland! Men jag mår nog bara skit av det! Inte bara att jag inte sover utan för mörkret! Bara sitta där ensam med mina tankar och inget annat och så mörkret utan för. Inte bra. Började gråta när jag gick ochla migför att mina pengar hade jag inte kvar... Att det då inte blevsom jagtrodde den här månaden med ekonomin...
   Inte nog med att min ekonomi är urusel och ajg hade sämsta dagen på jobbet igår. Så har jag märkt att när jag blir överkörd på jobbet (Talesätt när det kommer förmycket folk till restaurangen och vi är för få som ska serva de.) Då äter jag mer.. Jag tröstäter som fan!! tre toast undertiden jag jobba. och se nnär jag åkte två bullar, en morotskaka och en och enhalv paj. Jag mådde illa och hade ångest som fan... bullarna och framåt hets åt jag dessutom... fan fan fan... Idag mår jaginte mycket bättre och åt en stor frukost... Igentligen så är det ju en"stadig" frukost jag åt. Müsli med banan och minimjölk och två fullkornsmackor (Dock har helvetet sirap och socker i sig också... så hur nyttigt är det igentligen>.<) med ost och marmelad... Kan väll anses som en normal frukost antar jag. Men för mgi som itne är van vid det blir sjuuukt mätt>.<

   Jag jobbar kväll idag också och imon far jag iväg över helgen igen för att gå på kurs^^ Ska bli kul men jag kommer nog fortf vara sjukt trött... Tacka gudarna för ripped caps:P En sak jag har märkt med de är att jag svettas mer>.< är väll förbränningen men passar itne så bra just nu till våran restaurang som typ är överhettad iaf^^ hehe känner de börja värka nu! skönt. ska ta två till så är jag på topp^^

   Nä nu ska jag åka och tanka med morfar och sen far jag iväg mot jobbet och undergången... undrar vad jag gör för fel idag>.<

  puss på er svarar så fort jag kan!!

Kommentarer
Postat av: Baby

Bejbi. 1 man blir faktiskt dum när hjärnan inte får näring ordentligt, man har svårt att hänga med (med tanke på kategoring "gamla inlägg"). Om du skulle testa att faktiskt äta, ska vi säga 3 gånger om dagen, nyttig mat (wok maybe). och sen trappar du ner. Eller prova med varma koppen (de utan mjölk) dvs klargrönsak eller de med frukt. Btw kanske det skulle underlätta att bli vegetarian? Då är det något du inte äter och som du efter ett tag (det tar månader) kommer äcklas av. För att hålla dig borta från onyttigheter tänkte jag.

Dygna är inte bra men lätt hänt, jag vet.

2009-04-02 @ 17:07:53
URL: http:////Hallkatla.blogg.se
Postat av: moi

Svar: visst göre!:)

:( jobbigt att jobba?

2009-04-02 @ 17:38:07
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0