Shove it


  Jag har haft riktigt jobbigt med magen idag. Det började fine på morgon och jag mådde top. Men sakta men säkert under dan så har jag fått ondare och ondare i magen. Sista timmen på jobbet var nästan olidlig. Jag kunde bara ta emot ordrar i DTn och stå still där. Det gjorde så jäfla ont och det kändes som att jag skulle spy.
   Prata med en arbets kamrat om det som har haft liknande och hon sa att det kunde ha vart ngt som jag hade ätit. Hon hade ätit äpplen som hade gått ut en gång på jobbet ochfått smärtor av det och även senare på kvällen spytt, kanske är det ngt sånt? Sen har jag ju inte sagt till ngn om RCna. Det kan j uavra de som gör ngt med magen också, men det kändes inte såhär precis igår... >.<

   Mat mässigt har det gått okej. Jag åt en ganska ordentlig frukost (Känns nästan som att gud straffar mig för att jag för en gngs skull käkar en ordentlig frukost>.<) bestående av en skål allbran med minimjölk, banan och socker (och lite extra frön som ajg blandar på.) första rastendrack jag 3 dl lätt mjölk och åt en frukost macka (fullkorns aktigt bröd, smör och senap och sallad en ostskiva ochen tomat skiva.) och andra rasten gjorde jag en så kallad "macka" avvårt fullkornsbröd med chilisås och sour creme sås, lök, sallad, tomat skiva och ost skiva. Utöver det har jag ätit ett äpple också. Det känns lite mycket, men omajg skulle säga det till en kompis skulle de nog inte tycka de>.<

   Ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigt. Tror jag ska stanna hemma från jobbet imon bara för att vara på säkra sidan. Kan åka hem till mormor och morfar och hämta mintvätt och skriva ut Cv så att jag kan söka lite jobb.

   kram

Kommentarer
Postat av: ebba

Jag har totalt proppat i mig 3 sådanna burkar (haha bortkastade pengar, har inte fått mig att gå ned i vikt, men förmodligen för att det var kombinerat med bulimin...) och jag tror att det är okay en period - men inte kontinuerligt över ett/flera år! Det är trots allt onaturliga preparat man stoppar i kroppen!



Hoppas magen känns bättre nu? Inte för att skrämma dig, men såg förut en dokumentär om ett bantningpiller som gav en kvinna problem med njurarna eftersom hon jojobantade och tog det under flera års tid.. :(



Raderat den kommentaren nu. Men tycker iaf att du var supersöt! ;P



Jo, jag mår så otroligt mycket bättre, jag är piggare, har mer energi, blir inte arg för ingenting, vill inte börja grina bland folk och tusen saker till! Så ja, det bästa är att bara bita ihop och låta det gå sakta men säkert (för ned i vikt, ja det ska jag fan!!)Självklart kund ejag tappa vikt skitfort, men då mår man ju därefter och med mitt psyke skulle jag väll hetsäta upp dem kilona rätt fort därpå efteråt ändå.. :/ Men att du stöttar och peppar betyder så mkt, jag blir superglad av att veta att du bryr dig!! Det låter lite löjligt, hehe, men men. ;P



Vad ska du hitta på i helgen?

2009-04-24 @ 09:11:26
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0