Shakersallad!


   Inte precis ett träningspass på jobbet idag men det var mycket.. Var så förbannat trött nr jag kom men sen så tog jag två RC och då gick det bra efter en stund^^ Folk var lite trötta och griniga idag, man det berodde mycekt på att det säkert var över 3o grader inne på restaurangen! Tänk då att stå vid grillar som ligger mellan 177-218 grader! Plus rostar och fritöser på 178grader... Inte kul. Och allt vi har är en liten fläkt som står på grillarna>.< grejt. Tack gode gud för kallvattnet! ^^
   Det skulle bli en super noggrnn stängning. Men fuukt you säger jag till chefen om han är dum nog att inte ta in en extra. Inte en chans att vi kunde göra världens bästa stängning när det rulla oms det gjorde och man skall kunna komma hem också! Jag vart riktigt grinig i slutet för att jag itne trode att ajg skulle komma hem utan få sova på jobbet.. Men Killen jag stängde med var en pärla och när ajg var klar fick jag gå och han fortsatte lite till! Det uppskatta jagverkligen!

   Mat? Jag har ätit pannkakor på jobbet pch en strut glass. Lite smågodis hemma och ngra ost skivor. Dett känns bra! För det är inget friterat liksom och strut glassen är typ 1oo kcal! ^^ Snart får vi dessutom shakersallad grekisk! Fan va gott! Sakna den som fan. Vi hade ju grekisk sallad förra året, det var ju den somfick mig att börja äta feta ost! Den var iaf grymt god. Det var sallad, feta ost, oliver, röddlök och tomater. Nu är det visserligen bara feta ost och oliver. Menjag klarar mig^^ Det är ju fetaosten osm är godast! :P Ochdet ska bli skönt med att det finns en till sallad som alternativ på jobbet igen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0