Hora!


   jag klarar snart inte av en tjej på jobbet längre! Hon ska föreställa min chef men beter sig som värsta högstadiet bitchen! Visst hon kanske kan sina saker men hon passar inte som chef då hon itne har ngn sense or feeling för hur man lär ut! Hon går runt som en besserwisser och tror hon är ngt! Jag pallar inte! Det första jag hör idag när hon kommer in är "Vem fan öppna köket idag igentligen?" och bara klaga på att inget var uppfyllt och bla bla bla... WTF... Jagvet att jag kanske borde klara av mer saker och shit.. Jag vet inte.. Det ända jag kan säga om det just nu är att jag är dålig på det. Lallar bort tid och orkar inte... fan jagtar koffein piller för att orka jobbet men klarar det ändå inte.. fan nu kommer tårarna.. vad fan ska jag göra? Jag pallar inte.. Plus detta så har itne min psyk hört av sig igen än.. jag vet inte vad jag ska göra.. fan fan fan panik.. jäfla panik attacker och ångest. Men jag orkar inte.. va fan ska jag göra? Jag har funderat på sjukskrivning. Borde inte kag få det? Men jag har inte råd att gå till doktorn för att bli utvärderad för det... helvete... Men jag orkar inte mer snart.. Jag är oerfaren som arbetsledare och kan itne allt, vilket ger mindre respekt mot mig från medarbetarna. Specielt när ajg blir nedvärderad av de andra framför de så som idag..Och jag har inte pondusen nog för det.. Blir så jäfla lätt överkörd av alla andra ochför känslig när jag görfel... Fick tom höra idag att en tjej som jobabr kanske 5o% som medarbetare ska få typ lika hög lönsom ajg nnu när hon fyller tjugi... Det är fan itne rättvist!!! Vafan ska jaggöra? Jag låter mig köras över, men jag har verkligen itne självförtroende för att säga till. Är för snäll och vill vara alla tillags. fan

   Ska gå och lägga mig nu. ska jobba imon... helvete... hur fan ska jag klara det här.. utan hjälp dessutom. Varför ringer item in psyk?jag behöver henneshjälp. Just nu känns det som att hon inte bryr sig...

   fanoch gonatt... jäfla attacker...

Kommentarer
Postat av: ebba

Varför skulle hon få samma lön, jobbar du 50% du med? Är det inte ett tillägg för att vara arbetsledare? Om det är så, måste du ta upp det med chefen!



Ush vad tråkigt... det kanske är dags att försöka röra dig till en ny arbetsplats, eller börja plugga efter sommaren? Ifall man vantrivs på sitt jobb så är det svårt att börja må bättre och bli frisk!



Jag har fått intrycket att du inte har en sådan bra kontakt med varken dina föräldrar eller morföräldrar, och inte har ngt äldre syskon som kan hjälpa till? Det suger! :(



TA hand om dig gumman!

2009-04-28 @ 11:21:08
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0