uhm. okej.

Alkohol i två dagar i rad, är nog inge vidare för kroppen har jag märkt. Gick till gymmet idag för första gången på ca 6-7månader! Men påvägen dit och tillbaka vart jag helt snurrig och kände att jag skulle kunna svimma :S Kan det vara alkoholen, jag tror nog det.. Stackars lilla kropp som måste stå ut med så mycket skit från mig!
Maten har gått på hyfsat bra iaf! Jag väger mig lite titt som tätt och det känns som att jag står still.. Fuck. Dock kan jag erkänna att när jag såg mig själv i spegeln på gymmet i mina tajta träningsbyxor och linne så såg jag inte så förjäflig ut! ^^ Om jag känner så inför att kolla på mig själv så gäller det bara att få bukt med siffrorna nu! ^^
Idag har jag bara ätit ca 18pl'ttar (okej det lät mycket när jag skrev upp det nu >.<) men inget annat! Kommer nog bli ngt litet i kväll också men annars inget farligt! ^^ Jag ska ta med mig mat till jobbet imon och förhoppningsvis stannar jag på det!
Hmm.. känner inte att jag har så mycket intressant att skriva om så återkommer senare;)
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

plättar är väl små & tunna?

2010-11-08 @ 15:08:25
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0