Vart så himla mycket att göra.

Full fart hela tiden med barnen i helgen så att jag inte har hunnit göra ngt annat än vara med de, planera, haft möte med de andra ledarna och sovit typ >.< På ett sätt är det skönt att det är över men på ett annat så känns det jätte tråkigt! Skulle verkligen vilja få hit de igen! Kommer eofs folk hit på Onsdag men det är ju tre dagar tills dess ju!
SMK (Slägsmålsklubben) spelar i nkpg på onsdag men jag vet inte om jag kan gå :( Har ingen att gå med! Hon som jag täntke gå med som giller den sortens musik jobbade tydligen och kunde inte byta bort det...well well
fettet sitter kvar, jag har dock rört mig skitmycket nu ihelgen med barnen! Vi har lekt en massa och gått upp och ned för backar. Jag har tagit RC så jag hoppas att förbränningen har ökat en hel del också (Känns som det då jag går på toa hela tiden nästan för 2an ^^) sen  så har de fått mig att orka mycket mer vilket är jätte skönt men jg skulle absolut inte kunna hålla på såhär hela sommaren sen! Då kommer jag dö. Men det kommer det inte heller. Vi kommer inte behöva hålla i allt och det ärmycket mer att vi bara hänger med hela tiden! ^^
nä. nu går jag och lägger mig, är så sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0