ut och gå?

Då är frågan om ajg ska äta innan eller efter jag har gått? Jag vill inte överäta äckel som chips och sånt idag igen! Jag känner suget!!!!
Jag har inte känt mig lika aktiv som igår men samtidigt käns det som att jag har fått mer gjort idag? RCn? RCn! måste det vara... Men jag har inte vart som jag brukar vara på de, brukar vara mycket mer anti hunger och sånt. Nog för att jag är van vid att ta tre ist för två!
Vill bara gå och läggaq mig men vet att jag inte kommer kunna somna ändå... Om jag går och lägger mig och ser klart Avatar (igen...) så kommer jag vilja ha ngt att knapra på och då kommer jag gå ned till kiosken och hamstra...
fucketifuckfuck!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: jaa men vad ska man göra lixom:( Ångest är svårt att bota :/



Kramar

2010-05-05 @ 17:49:01
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0