jag är tlööööööött!!!


Shittan gittan!


Äntligen är jag ledig! Harjobbat 7 dagar i streck nu... >.< Det ärinte som donken där man kan stänga av allt när man går hem utan man måste tänka service hela tiden, även när man är ledig....

Ska åka till sthlm och träffa lite folk, ska bli riktigt nice! Men ajg har ett jätte konstigt problem!!! Jag "pratar" med fyra killar samtidigt!!! :O hur gick detta till?? Hörde gud min bön? Tänkte han då att eftersom att jag inte fårngt innan så ska jag ha allt nu?? Skum typ den där gud^^
Det är E2, E3, S och nu har jag även fått ett sms från killen jag ragga upp på nyår!! wtf?

Ja jag mår faktiskt bra! Jag är jätte trött men jagmår bra! Ingen ångest elelr såoch jag tror jag har gått ned i vikt! ^^ Jag har ingen våg så jagvet inte riktigt men jag känner det! Jag rör mig så mycket här ute så det jag äter försvinner! Sen kan ajg sluta äta godiset som finns och sånt men ändå! Kommer bli ännu bättre i sommar då jag inte kommer ha en nyckel så att jag kan gå in och sno godis liksom!

Som sagt så kommer jag åka upp till sthlm imon, E3 kommer vara där och jag ska sova hos honom! ^^ Har känt mig lite som en stalker när jag försökte få tag i honom genom facebook föratt säga när jag kommer men fick äntligen tag i han mobilnummer tillslut! ^^ Får se vad som händer! ^^

Prata med S nu genom facebook och jag vet inte vad jag ska tro :S han är jätte go MEN tydligen så är han inte ute efter ett förhållande nu och han vill inte ha sex om han inte är i ett förhållande... Vi är ganska lika men han är extrem flum och ganska speciell... E2 tror jag inte att ajg vill ha i huvudtaget längre...

va fan liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0