ja vet.

Jag skriver inget!
Har inte haft tid till det då det är full rulle här hela tiden och det är alltid ngn i närheten så att jag inet kan "smyga in" här och skriva.. Men först och främst är det pga att jag inte orkar...
Jag vill ha en våg! Jag skulle vilja ta ut min våg hit så att jag kan väga mig. Jag vill veta hur det ligger till och så... Jag måste ha gått ned lite även fast jag har problem med att jag äter lite bullar och så men jag har också börjat äta mindre vilket är jätte skönt! ^^ Man rör ju sig på området när man har aktiviteter och området är verkligen stort så man rör sig en hel del!! ^^ Igår försökte jag gå och lägga mig klockan åtta men det sluta med att jag var så upprymd att jag gick varvet! ^^ Har inte gått på länge.. Hela helgen har vart jätte mycket! Har vart psykiskt tröttande då det var massa människor som jag träffa och vi hade lite kurs aktigt.
En sak som ajg har märkt är att jag inte är kär längre i E2... Ganska jobbigt då jag är ganska säker på att han flörta med mig. Jag tror jag flörta tillbaks men är riktigt osäker! Sen har jag två andra killar som jag typ flörta med.. :S Gud känner mig som värsta fjortisen med tonårsproblem liksom! Ena killen, S, är vegan och jätte flummig och verkligen hippie i själen men han är jätte trevlig! Men jag vill ju själv kunna vara vegeterian och dricka alkohol. Fan visst jagfattar att han inte kan bestämma över sånt men fattar ni varför jag känner mig olik? Vi har sån olik synpunkt på allt!
Andra killen, E3, är jätte go, halv engelsk och blyg men han är tre år yngre än mig och det känns lite lustigt... Men han är den som jag känner mig närmast...
gaaah... hur fan gick det här till?? Men kommer väll bli så att i slutet så är det ändå jag som är ensam...
orka...
försöker svara på kommentarer senare när jag orkar...
slice it up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0