Dagen efter sthlm.


Skrev på fb idag att jag ville tillbaka till Sthlm och E3 "like"-a det. Sen fick jag ett sms där det stod:

"Hej. jag har just fått pengar på mobilen och tänkte tacka för ett par chill dagar. Hoppas du har det slappt på lägret du får inte sakna mig för mycket!"

Och om man är tjej hur regerar man då på det??

PANIK!

Jag fick världens konstigaste känsla i kroppen! Blev glad för att han skicka men det där sista -"du får inte sakna mig för mycket!" Hur fan tolkar man det!!!!
Jag började tänka på att jag är tjej, tjejer är så pass komplexa att de gör killar komplexa, killar är inte komplexa. Om han på riktigt inte vill att jag ska sakna honom så skulle han inte 1. gilla min status. 2. skicka mess dessutom!

Jag lugnade ned mig och försökte tänka ut ett mellan svar på det. Inte för mycket och inte för skyggt! Det blev :

"Vad har du att tacka för? Det krävs flera för att umgås ;) men det var skönt att få komma iväg lite, har ingen lust att jobba bara >.<"

Ganska flum svar har jag inset nu efteråt. Svaret på det vart:

"A när har man lust med att göra de. Det e nog inte så farligt ändå... Jag ska sova. Det blev inget sömn igår kväll vi kan väll höra sen keep your head up puss !"

(Tänk på att han är uppvuxen i USA och England och bott i Sverige i bara några år, plus att han bor i USA nu igen.^^)

Fick mig att bli lite lugnare iaf! ^^

Hahaha OMG! Jag är tretton igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0