Vid min systers dator

Ska alldeles strax bege mig in till stan för att luncha och chilla med min kompis.  Allt jag har gjort i dag är att ligga i "sängen" och se på film...


   Undrar hur mycket jag kommer gå upp efter den här veckan?! För det måste jag väll göra! Jag har ju knappt rört mig och tryckt ned mackor i halsen på mig hela tiden! Jag känner hur magen putar ut ur byxorna och ajg mår illa av mig själv.

   Jag känner mig bättre idag, om "blanc" är bättre... Numb, blanc... hur säger man? Jag är helt off känns det som och jag har inte tagit ngt lugnande... Vilket är synd, skulle ha behövt det igår. Kunde ha bett om det från Jo men det kändes helt fel... Palla knappt en halvtimme hemma hos honom igår, kände mig ganska elak som var tvungen att gå men jag pallade inte med hans tjöt om mediciner hit och dit! Försökte säga att det faktiskt var jag som stötte bort mig själv och behövde vara ensam men vet inte om han tog det så... Känner mig som en riktigt rutten vänn..
   Jag messa ju Mi om att jag inte vill resa med henne och att jag inte palla att ses på onsdag. Först blev det som jag visste det skulle bli, hon skulle bli aggro och sen när inte det hjälper så är det synd om henne. Hon har sett fram emot det bla bla bla. Sen att jag måste ta tag i mig själv och inte låsa mig inne om jag har en dålig period... EN dålig period.. Det har gått djupare och djupare ett bra tag nu lilla du! Om du var uppmärksam så skulle du ha sett det för länge sen när jag bestämde mig för att flytta upp igen...

   Skicka mess till El igår också... Det är en av mina gamla vänner som ajg inte har hört ngt ifrån på flera månader. Kollade sist jag skicka till henne, det var i mitten av januari... har inte hört Ett. Ända. Ord. från henne... Att hennes pojkvänn har födelse dags fest i ag eller om det var förra veckan och inte nämnt ngt men har bjudit de andra två som vi är med gör det hela ännu roligare ju... Visst man kan tänka att det är ju bara hennes pojkvänn! Men jag känner honom också på ett sätt! Jag har bjudit båda två när jag har haft ngt... ajja...
   Fuck her! Har bara lust att gå och säga "Go fuck yourself you fuckin whore! Jag pallar inte mer av folk som ignorerar mig och sen när de behöver ngt så kan de ringa eller ta en fika eller så! Jag är ingen jäfla docka du kan leka med när du vill! Jag är en människa också!" Jag har bra lust att bara dyka upp hemma hos henne, ta mina filmer och säga upp kontakten...
   Jag pallar inte mer..


^^

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0