Svull och fett


Jag har känt mig så fet de senaste dagarna... Jag vet i mitt huvud att jag igentligen, enligt en "normal" persons tankar, inte över äter. Att 2 tallrikar allbran med socker och mjölk till frukost, två burkar tonfisk till middag och en chipspåse till kvällen och en liter saft. För mig betyder det för mycket men hos en normal person skulle tycka det är för lite. Det var igår, idag har jag hittills fått i mig 5 stekta ägg, 2 espresso house bullar och en te. Jag har dessutom en stor godispåse med mig plus en Cola zero flaska och en liten Marabou för att ha på tåget... Det känns mycket. Visst fem ägg och två bullar. Det är igentligen inte mycket. *försöker intala migsjälv* men det känns som att jag ska spy och jag är inte den som spyr precis. Jag hatar det, avskyr lukten och tanken och synen av det men jag vet vilken frihet det blir av det. Jag vill men jag både kan och får inte!

Att jag fick mens i förrgår var en stor lättnad. En sak mindre att oroa mig för. Fuck om jag hade vart gravid! Vad fan skulle jag ha gjort!? Hur skulle han ta det! Tycker fortf det var ganska roligt av honom att säga "Det hoppas jag att vi slipper göra" till tv reklamen som prata om ett graviditets test. Det roliga i det hela? Vi hade precis haft oskyddat sex... Det är ju då såklart samma kille som sa "Du tar piller va!?" mitt medans vi ligger i som mest och fortsätter som att inget hade hänt när jag lite smått chockad får fram "...um, nej..." Vad mer kan jag säga! Det finns idioter och det finns idioter. Men på ett plan tycker jag om den här idioten. Nog antagligen för att jag är tjej och tror att jag kan ändra på honom. "Han har ju sina goda sidor också! Och jag tror att om han slappnar av så försvinner de dåliga!" nej... Men hur många kvinnor/flickor/tjejor har inte tänkt så! *räcker upp hand högt i vädret* Frågan är väll om vi flickor kan få bort den tron...

Kag såg en ganska fascinerande sak idag! Fast det känns ganska konstigt att bli fascinerad av det! Det var ett par som hade en stor hund, vet inte vilken ras men typ kamphund. Och såklart var det ju en hane, en tuff kille från Hammarkullen kan ju inte äga en tik! Han måste ju visa hur maskulin han är! (och dementera ryktet om att han har liten kuk och är dålig i sängen...) iaf så lät han hunden sitta på bänken brevid honom och då började hundens kuk typ... Växa... Det var en liten råsa kuk inuti hundens päls kuk typ! Jag borde väll fattat sen innan att hundars kukar är såna men aldrig riktigt fattat det! Det roliga var att den typ åkte längre och längre ut tills den plötsligt åkte in igen! Jag kunde inte sluta kolla! Det läskiga var att hunden satt och glodde på mig samtidigt! Tänk om min parfym är ngt dom gör så att hundar blir kåta! Vafan liksom! Jag vill ju kunna ha den igen! Men detta var jätte creepy! När vi går på spårvagnen sen så är det inte precis att hundjäfeln slutar! Utan den sitter där på sättet och åker in och ut, in och ut. Tillslut så byter de till ett större säte så att jag slipper se de men en annan dam sätter sig på hundens säte och jag kan inte låta bli att känna mig lite illamående>.<

Det var min dag. Svull, inställda tåg, idiotiska men söta pojkar och hundkukar. Vad håller morgondagen för mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0