SMSet att skicka till E2

Jag har tänkt lite och tror att jag skickar detta till honom i morgon! Men jag vill se ifall ngn har ngt att invända innan! (btw svarar jag på kommentarer och så imon)

Hej E2!
Jag måste bara få lätta mitt hjärta över en sak. Jag tycker om dig, mer än en vänn! Förlåt, jag kan inte hjälpa det, känner mig bara så dum som låssas som ingenting. Du gör mig glad och lugn och samtidigt energifylld och även fast jag uppskattar dig som vänn då måste jag få säga det här!
Så där har du det! Jag vet inte mer vad jag ska säga. Kram.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ska ni inte träffas igen? Bjud över honom för en filmkväll, se till att du hamnar i hans famn - och så gosar ni bara hela kvällen, INGET sexuellt - och när det är rätt läge så kan du säga det direkt till honom?



Men bättre att skicka ett sms om du inte vågar säga IRL! Klart du ska berätta hur du känner, tänk om han känner samma sak men inte vågar säga nått! :)



lycka till sötnos! <3

2010-03-26 @ 07:44:35
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0