rast igen..

vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.. Svull svull svull... När ska jag lära mig att jag verkligen MÅSTE ta RC om jag jobbar! Annars blir de såhär!
 
   Chicken chicago utan kyckling, Pommes och cola PLUS en morotskaka! Allt på en rast... Frukost vart en portion gröt och sen på jobbet innan jag börja vart det riskakor med philadelphia os på. Att jag tog philli ost på kan jag förklara dock! Jag skulle prova att ha på de på knäckebröd men det var inte gott så jag prova bara på en riskaka och det var helt okej.. lite sjuk blandning dock med sourcreme och vitlök och ost...

   Samma tjej som var jobbig igår var jobbig idag... Hon går alltid runt och säger att hon är så possitiv och glad när hon i verkligeheten är mest elak och bitter... Kan gott säga att hon har ett stort självförtroende och jag med dåligt självförtroende har ju liksom problem att stå upp mot henne... Inget alls med andra ord... great...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0