Prffffffff


Min mage är typ i uppror, jag tror det är pga mjölken och att min älskade mjölk inte längre är välkommen innuti min kropp :( Nästan hela kvällen. Majoriteten av kvällen. Sen klockan 18 typ. Har den vart uppblåst som om jag vore gravid och smärtat ngt så förbannat! Jag har vart tvungen att springa på toka för att trycks ut luft, och massa annat som jag inte vill nämna, ut ur rumpan för att smärtan/illamåendet/mitt almäna tillstånd har vart nästan gjort så att jag inte kan göra ngt annat än att stå still! Det är hemskt! Jag borde seriöst kolla upp om jag är laktosintollerant av ngt slag! Jag har ju inte druckit mjölk på länge liksom och så blir det såhär! Blir väll tillbaks till det laktosfria nu.
En bra sak är att jag har inte kunnat äta mycket! Lite (förmycket) onyttigt har det blivit (positiva tankar, positiva tankar.) men inte så extreeeemt överdrivet!

Nu vill jag bara hem och sova! Okej kolla upp dropin tid till vårdcentralen kanske först. Hmm undrar om det verkligen är dit jag ska med det, kanske ska till ungdomsmottagningen ist? Jag har faktiskt noll koll på det! Kanske ska googla på det...

Kommentarer
Postat av: Daniella

/svar 1/ jag förstår inte riktigt vad du menar med problem med vissa bloggar ^_^



/svar 2/ egentligen borde ju provrum göra en vackrare så att man "luras" att man passar i de där smala jeansen så man köper dem, inte tvärt om haha (:

2010-03-10 @ 08:19:59
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0