On the road again. Sing with me Shrek! I said, on the road agan!


Sluta tidigare idag vilket var jätteskönt! Visst jag stanna kvar typ en timme och förberede för imon men kom iväg iaf lite tidigare^^ Känner mig jätte trött och har lust att bara gå och lägga mig men samtidigt har jag lust att bara sitta och sega i soffan ett tag också! Får se får se

Har vart hyfsat duktig idag iaf! En halv skål havregrynsgröt till frukost (Sen var jag tvungen att springa till vagnen!). En sallad med två fiskar i och en stor Cola zero och lite mer än ett halvt salladsbröd till lunch. Och nu efter jobbet blev det en mellan Cola zero och två "mackor". Alltså bröd, sås, lök, sallad och ost och tomat. Plus att i den ena var det en fisk i. Det kunde ha vart värre! Inget gott gott iaf och om jag blir sugen ikväll då har jag massa tonfisk hemma!^^

Jag är typ på värsta tonfisk dieten nu! :P nomnomnom!

sweet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0