mera ork


   Lustigt hur mycket bättre jag mår av att ta mina koffein tabs (Ripped caps) Jag behöver den här energin verkligen! Hela kvällen so far har gått jätte bra och jag känner mig mycket lyckligare än vad jag gjort de två senaste dagarna! När jag mår bra så mår mina medarbetare bra dessutom!

   Ngt som tar ned mitt humör? Min hand! Jag ramla igår när jag jobba. Skulle sprnga ut med mat till en bil och ramla när jag skulle in igen rakt i asfalten! Händerna tog värsta stöten, eller snarare vänster handen... Har lite små sår varav ett verkar bli infekterat plus att jag måste ha stött i benet vi d över hand flatan (Ni vet där alla fingrar sitter ihop.) Gör jobbigt ont iaf! Lite creepy med blodblåsor dessutom! Senast jag hade en blod blåsa var för ett och ett halvt årsedan när jag låg med Jo. Red honom och måste ha gnidit benet mot väggen så att jag fick en blodblåsa, såg riktigt creepy ut iaf..
   Ett annat sår jag har är ju på armen, men det har börjat läka nu men ränderna är fortf lite för tydliga för att ta bort bandaget jag har för att täcka det... Vet inte om jag kan ta bort det innan jag slutar... Folk kommer ju se att det inte är ett "skrapsår" Lite skillnad mellan ett skrap sår och 13 skärsår..  Jaja får stå ut helt enkelt!

   Cola zero och lite riskakor är vad som gäller idag! Inget svineri som de senaste dagarna!

  Jag är faktiskt lite nervös inför att jag ska träffa E2 på torsdag. Hur kommer han vara mot mig? Kommer det hända ngt mer? VAD KOMMER HÄNDA!! Jag vill.
   Är jag playig som Ligger med Se, messar med R och drömmer om E2? Ngt som jag har börjat tänka på de senaste dagarn.. Har aldrig ansett mig som en player ngn gng i mitt liv... Jag har ju inte ens haft ett förhållande liksom!!
   hmm.... Jag och mina problem, kommer de ngnsin att ta slut.

   *längtar till slutet av april!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0