Lite lugnare idag


och lite mer ångest över vad jag har gjort. Insåg i morse att jag måste ta upp det med chefen så att jag kan ha bandage över det. För brett för att bara täcka över med plåster. Jag måste också prata med honom om jag får ledigt eller inte i april til juli. Hoppas det, tror det skulle göra mig gott. Tror att det skulle göra mig gott att jobba på mitt läger fram tills det typ stänger på hösten. Jag känner just nu att jag verkligen bara skulle vilja säga upp mig för att jag behöver ngt nytt! Jag behöver ngt annat. Jag har gjort min tid på donken! Men jag känner mig verkligen som en svikers efter att ha fått den här kursen som jag precis var på betald för och dessutom får jag lön för de timmarna! Men som sagt så känns det som att jag har gjort min tid där! Men vad fan ska jag göra! Jag är för feg för att chansa liksom! Ska jag bara säga upp mig på jobbet och säga upp min lägenhet! Jag är grymt sugen på det! Skall nog faktiskt ringa min mor för att höra med henne om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0