Hip Hip... Hips?


Yaaaaay! Barnmorskan trodde inte att det var ngn könssjukdom som härjade hos mig utan att jag bara hade spruckit! Eller inte bara och bara tydligen, utan spruckit ganska rejält! Om jag hade kommit in tidigare så skulle jag antagligen fått sytt :S Nu åker jag istället hem med en smärtstillande salva och får vänta ut det istället... Hmm undrar vilket som är värst. Att vänta ut det nu eller att ha behövt sy tidigare :/

Har ni ngn gng funderat på att skönhetsoperera eran lilla muff ngn gng? Det har iaf jag flera ggr. Jag ser nämligen ut då att jag har små yttre blygdläppar och (rejält!) stora inre blygdläppar. De är smala och lite tunna men stora. Man kan typ vika ihop de och lägga de åt sidan ;) Jag skulle då gärna vilja förminska de så att de inte ser ut som en alien! Jag brukar tänka på likheten mellan mina blygdläppar och de aliena som kommer ut ur äggen i Alien filmerna och sugr sig fast över människors ansikten! Kommer inte ihåg vilken Alien film det är (eller om det är aliens vs. predator) men i en visar de hur de hoppar ut ur ägget mot en människa i slow motion. När jag såg det drog jag genast en assosiation (stavning?) mellan deras "munnar" och min (här googlar jag för att hitta ett nytt bra ord för fitta men hittar inget bra) muff, slida, vulva, fitta, whatwver! Iaf det är läskigt!

Kommentarer
Postat av: Cookie

Orka operera "muffen"!;)

2010-03-10 @ 18:12:37
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Cookie

Sv: det tror jag inte, hon pratar väldigt "kärleksfullt" om det :O Om att hon ska äta choklad när hon kommer hem o sånt :O

2010-03-10 @ 20:05:27
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då!! hoppas det blir bra snart:)

2010-03-10 @ 21:39:54
URL: http://mindromvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0