Herre min Gud. Omg!


Vad?
Nä inget! ^^
?
Hahaha!

Okej då.
Killen på lilla espresso house på centralen hälsa på mig och undra hur jag mådde idag. Jupp, jag är en riktig stammis nu! Illa men lite trevligt på samma gång. Jag kollade faktiskt om de var ngn av killarna som jobba idag för att jag tycker det lite pinsamt. Det stod en tjej där så jag tänkte "Yes! Slipper det pinsamma idag!" men såklart när jag ställer mig i kön och det blir en lite längre kö så poppar ju han ut för att hjälpa till... Hahaha^^ Gud måste ha haft riktigt kul där! :P

Nu är jag påvg till ungdomsmottagningen för att kolla upp såret, ska bli skönt att få det gjort^^
Ikväll kommer dessutom Se över så att det blir mys!^^ och jag ska dessutom få tillbaka min efterlängtade dammsugare också! För jag föredrar ju igentligen inte att sopa, neeej då ;P Men kan vara bra att damsuga också då hörnen är svåra med borsten...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0