Godmorgon! Det är nästan ljust ute!


Jag är inte alls trött, neeeejdå... Bara snooza så länge att jag fick slänga mig iväg till vagnen i mjukisbyxor! Jo, jag skulle ju ha kunnat ta en senare vagn men det känns så mycket skönare att komma tidigare till jobbet! Känna att man hinner med allt!

Dock så hatar jag lördags och söndags mornar då det ser så förkäfligt ut överallt!!! Det är verkligen skit och skräp överallt! Jäfla fulla människor...

Hoppas att det blir en bra dag idag! Hoppas att jag inte överäter och äter massa onyttigt, hellre onyttigt som i Cola zero isf. Får försöka hälla i mig så mycket kolsyrat vatten som möjligt!

Gud vad jag är trött.

Hoppas det går bra idag...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kolsyra är inte bra för tänderna! Haha jag veeet att jag är fett jobbig nu :P, men dricker man kolsyra dagligen så börjar emajlen till slut att frätas bort, och den kan man aldrig få tillbaka!!



Vad är det som du vill plugga? :) Plugga upp betygen på komvux först och sen? Vad är du intresserad av att "bli" när du blir stor :P?



Fan vad kul om du flyttade till sthlm! :P Haha, eller uppsala, den bästa studentstaden ;)



Jag minns att på sommrarna när jag ska cykla hem vid 4 tiden på morgonen efter att ha festat, så var det alltid superskräpigt, jag fattar inte hur folk kan smutsa ned så mkt!?? Jag kastar aldrig skräp (bara tuggummi och det får jag ångest efter varje gång!) för min mamam var jättesträng med sånt när jag växte upp :P Det sitter kvar hur full jag än är haha.



Hoppas du fick en bra dag på jobbet! :)

2010-03-13 @ 08:35:50
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0