Fuck it, I'm out of here!


Aaaah! Blir så besviken! Jag väntade ute i kylan på M i 45 min!!! (det är minus grader i Gbg just nu!). Visst hon kan inte hjälpa att mamman hon jobbar för är sen men man kan väll planera bättre än att chansa att hon skall vara hemma exakt 18 när man själv vet att det kan dra över tiden!
Nu är hon klar! Bara en timme efter att vi igentligen skulle ses!
Är det bara jag som planerar saker så att man har lite extra tid emellan sina saker? Det jobbiga är att det alltid blir såhär! Antingen blir hon jätte sen eller så ändras planerna helt! Jag börjar faktiskt tröttna! Det har tom blivit så att jag inte pallar att komma i tid till henne då jag vet att hon kommer vara sen och så... Och sen lägger on upp det så att det aldrig är hennes fel, att hon inte kan hjälpa att hon var tvungen att åka den tiden hon ska vara framme då disken attackera henne och tvingade henne att diska! Det roliga är att det tar henne två timmar att diska fast hon inte äter ngt nästan och att hon alltid måste städa innan vi ses.
Fast ändå kan hon vara så trevlig att vara med! Hon är välldigt charmig och duktig på att ge komplimanger! Wtf ska jag göra!

Shit allt jag harär frågor men inga svar!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag är lite som du, vill planera i förväg, är alltid noga med att vara i tid och kan bli lite småsur över folk som alltid är så jävla "spontana" och har svårt att planera/ta ansvar (tex min syster!!). Men jag försöker alltid att hålla irritationen inom mig, det blir inte bättre av att låta det gå ut över ens relation! För det är ju egentligen en "småsak", och det BÄSTE är egentligen att göra exakt samma sak en gång - tex vara 1 timme för sen, sen låta personen vänta 2 timmar medans man fixar sig och lägenheten, när man vet att den personen tex är jättehungrig eller vill ned på stan för att göra ngt särskilt. Och så fort hon gnäller så säger man bara "men äsch, jag har väntat en miljon gånger på dig så klaga inte, det här går fort" och så tar man 40 min till på sig... Då börjar de sitta där och reflektera och inser förhoppningsvis hur de själva brukar vara! :P



Var det inte hon som spytt i din toa? Hon kanske äter mycket och bakar på nätterna/kvällarna och inte vill att någon ska få se?? Jag diskade och fixade alltid direkt efter att jag spytt, innan duschen, men en tjej vars blogg jag läste förut skrev att hon alltid lät smutsen ligga kvar som en påminnelse om hur äcklig hon var, ända tills ngn skulle komma dit för att hon inte ville visa ngn annan.

2010-03-12 @ 07:58:49
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0