Bitch!

Fet...

Tydligen hade en tjej i driven sagt till en arbetskamrat "Gud vad skönt att se en smal person jobba på McDonalds!". O.o Jag blev chockad över hur ngn kunde säga så till ngn! Hon är jättesmal visserligen men vad tycker de då om mig! Fy fan. Tydligen så är ju alla som jobbar på McDonalds lönnfeta liksom. Om ngn skulle säga så till mig så skulle jag visst bli glad men också förbannad! Fy fan vilken fördom! Fattar hon inte att man sårar folk med sånt och det är faktiskt så att de som kommer och äter är fetare än de som jobbar!

Kommentarer
Postat av: danni

jag har faktiskt aldrig sett någon smal på donken :C

2010-03-19 @ 21:15:01
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0