Äntligen!


Äntligen är kursen slut! Visst det har vart kul men det har varit så mycket! Specielt för mig som inte har suttit i skolbänken på tre år! Jag har inte kunnat skriva ngt pga att jag har vart så upptagen! I tisdags var det "skola" från 8-18 och på kvällen var det middag på restaurang. Onsdag var vi på en restaurang hela Dan från 9-16 för att se hur det är där och på kvällen var det lite bar och massa plugg! Eftersom det vart en del dricka (fast jag gick och la mig 00) på tisdan så var man helt slut dagen efter. Och idag så var det plugg igen 8-16 med provet där på slutet. Så jag är heeelt slut! Inte van vid sånt här!

Nu sitter jag på tåget hem. Har cirka en och en halv timma kvar tills jag är hemma. Dessutom så sitter jag på ett gamalt tåg och inte X2000 som skulle ha vart mycket skönare!

baaah! Jag vill bara vara hemma och gå och lägga mig nu liksom! Så himla groggy i skallen! Har försökt att läsa lite men boken är för färsk för att jag ska ryckas iväg ordentligt! För er som är intresserade så läser jag "En vampyrs bekännelse" eller "Interview with a vampire" som den heter på engelska. Och JA det är samma som filmen med Brad Pitt och Tom Cruise^^

Orkar inte skriva mer och jag har inget mer att skriva om. Puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är en kille i min klass. Helt skum grej! Han har pratat med en tjej i min BG, förmodligen fått mitt nr av henne, och ringde mig först 2 ggr (då jag inte svarade). Skickade ett sms och frågade vem det var. Han svarade att det var han, och att han fått höra av denna tjej att jag var intresserad av att vara bordsdam på en bal men att de inte behövde en extra bordsdam längre. Sen 2 timmar senare ringde han igen, och skickade ett sms att han ville att jag skulle höra av mig. Skickade då ett sms där jag skrev typ "hej hej, X måste ha missuppfattat mig, men jag hoppas att det har löst sig för er ändå och att ni får en trevlig bal". Då skickade han ett sms och bad om ursäkt för missförståndet. Inte värre än så nu så här i efterhand, men fett skumt. Delvis för att denna tjej gått och pratat om att jag var intresserad av att gå (jag sa att det lät kul, jag sa inte att jag ville gå??). Det jobbiga är att jag är rädd att hon typ målat upp mig som så desperat att jag vill hoppa in som stand in en dag innan :S Och undrar vad denna kille tänker om mig. :S ush.



Men GRATTIS. Superkul att det gick bra för dig!!! PoK :D

2010-03-04 @ 20:30:13
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0