Allergisk reaktion.


Blygisens svullnad har lugnat ned sug i morse men runt klitoris inte lika mycket dock så har de det nu! Fortf lite fundersam över varför det svullna upp så mycket, jag kunde ju knappt ligga i sängen utan att det kändes konstig! Allergi mot ngt? Eller klining? Inget ano...

Jag gick hem tidigare idag, palla verkligen inte! Mitt huvud mår dåligt, inte riktigt huvudvärk men åt det hållet och jag var riktigt seg! Inget pepp alls! En tjej på jobbet var snäll och tog min tid nu så att jag kunde gå! Tror det dock också kan bero på för lite sömn och att jag inte har tagit mina RC. God I'm suck a junkie! Jag snålar med de då jag inte har så många kvar!


Kommentarer
Postat av: Ebba

:(



Krya på dig! PoK

2010-03-14 @ 18:37:18
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0