Yschlig

Usch, har börjat få ont i halsen och ena halsmandeln igen, skjut mig någon! Tror att min kalla lägenhet och penicillinet som är bovarna nu, skjut de? Tänk om jag får halsfluss en gång till! DET är inte rättvist. Usch, fy fan vad hemskt det är att vara så törstig och inte kunna dricka! Fan vad törstig jag blev nu:P mitt te är fortf för varmt, men jag är dessutom sugen på saft^^ Bobs jordgubbs saft!^^ Får ta en juice när jag kommer fram. Jag hade skrivit ett inlägg precis innan jag skulle sova men iFånen hitta inget nätverk när jag låg i sängen. Tar det nu då det var viktigt ;P Måste bara skriva en sak innan jag ska sova! (Ja, jag har varit seg på att komma i säng men jag har faktiskt duschat!)    Ngn som kommer ihåg killen jag hade riktigt rough sex med och fick en urinvägs infektion på köpet? Ja just det, han! Han har skickat ett meddelande till mig om jag vill ses och se på film ngn gng snart :P Hihi blev så glad, hej bekräftelse liksom!^^ dock ska jag ha min mens nästa måndag så får bli antingen nu på fredag eller om ca två veckor >.< får se vad han svarar. Grejen är ju den att han inte har ngt fast jobb så han kan jobba lite hur som helst. Men men, fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: borninjune

sv. Da maste jag ju tatuera hela armen ju!!! ;)



Fan för mig...

2010-01-20 @ 14:26:22
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: tur för dig att dem knappt syns:O:) Vissa av mina syns inte heller så tydligt men dem flesta syns väldigt så väl:/

2010-01-20 @ 19:42:41
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

stackare, jag har oxå ont i halsen, så jag vet hur det känns, haha.



kul att han har hört av sig! glad för din skull :)



<3

2010-01-20 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0