Wiiii

Känner mig så glad! Inte bara för att det är löning idag utan mer för att det är vår känsla i luften! ^^ ska åka till jobbet nu och det känns bra! Jag har köpt en Hello Kitty penna så att ingen kägel ska få för sig att sno den!!! Jag är lite snurrig av att ha tagit RC och faktiskt lite hungrig så kommer nog behöva ta en påse med morötter när jag kommer till jobbet! Vill ni höra en tur grej!? Äh, jag kommer ju säga det ändå:P jag fick sån känsla av att svulla igår när jag kom hem efter att ha sett Sherlock Holmes (rekomenderar!) med morfar! Då stark att jag gjorde Hotan Totan/Pirat godis (smält smör, havregryn och socker blandat) men jag hade inget socker så jag tog margarin, det vart en skål och det är ngt jag skulle kunna ha käkat! Men, det smaka skit! Jag tog ca tre tuggor och sen palla jag inte mer! Fy fan va vidrigt! Jag koka spagetti istället, visst jag koka ganska mycket (tillräckligt för att vågen visa ett kg plus i morse) men det kändes bättre än 100g smör blandat med massa havregryn och minst en dl socker! Jag ska handla lite innan jobbet hade jag tänkt, får bli nyttiga saker dock! En sak som har vart bra med att inte ha haft ngra pengar på lite över en vecka är att jag inte har haft ngra pengar till mat vilket har gjort så att jag inte har haft ngn mat hemma, vilket har gjort att jag inte har ätit! ^^ men jag har tänkt att börja äta ägg varje morgon så att jag får i mig, protein tror jag det är :) Min mor sa åt mig att det är ngt som jag borde göra pga att jag är veg. hon håller på att utbilda sig som PT på sitt gym och har läst en hel del om kost. Plus att hon är jätte noga med maten nu. Hon var ju överviktig tills för 3 år sedan då hon gjorde en magoperation. Gissa vem som jag har fått många av mina tankar av liksom>.< Well well, jag överlever... Btw, är detngn som vet hur man gör så att enter och mellanslag funkar ordentligt när man skriver på iPhone? Som ni kanske har märkt så sitter allt mitt ihop som en klump fast jag gör som vanligt när jag skriver med enter två ggr och sen mellanslag tre ggr när jag börjar på ngt nytt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0