Ny kategori!

Den heter iFånen, varför det? Tjaa om du inte förstår det så... Äh sånt får an nog inte säga här ändå, kanske blir utbuad få ;P Är påvög till gymmet nu och ska försöka mig på roddmaskinen, hoppas att jag får ut ngt av den! sen hade jag tänkt sätta mig på condeco och dricka te och läsa, fast så beroende jag känner att jag är påväg att bli av fånen så kommer jag säkert sitta och vara på internet en hel del :P Den är riktigt kul, fast jag går typ bara in på bloggarna och Facebook än så länge, ngn som vet ngn rolig sida som man mer kan gå in på? Funderar på att gå in på bild dagboken mer om det funkar att ladda upp bilder direkt från fånen, eller Sokka som jag har döpt den till. Min iPod heter Kira, fast jag kommer inte ihåg vart jag fick det ifrån :S Kolla upp det på Google men inte ens där hittar jag ngt... Jag tror det var meningen att jag skulle döpa den till Katara från en av karaktärerna i Avatar; The last airbender, en anime inspirerat barnprogram från USA som är så jäfla roligt! Det är också där ifrån som jag har fått namnet Sokka, han är Kataras bror, så det tänkte jag passa jättebra till mina i:isar ^^ Har kommit till gymmet nu, är så jäfla hungrig då jag inte har ätit ngt idag än. Ska hälla i mig en Actimel och köpa en banan innan jag börjar för säkerhets skull. Nä, sluta skriva, börja träna!

Kommentarer
Postat av: P

Nej, kanske inte. Men tycker det är en fin bild :)

2010-01-18 @ 15:44:57
URL: http://supermodelthin.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: Okej, fan vilket jobbigt läge. Men det är typ så som jag gör när jag är hemma. Jag sitter på mitt rum, gör typ.. inget. datorn bara. Går ner, toa. Borsta tänderna what ever..

Mamma glor tv..



Jag bor bara med min mamma nu, och har gjort det under hela mitt liv. Vilket jag är glad över, för om pappa hade funnits i våran familj hade det varit farligt.. det vet jag..



Mja, det kan man säga att det är. Och det är bra att du inte har testat. Jag trodde aldrig att jag skulle få ett sådant sug av något ämne som man inte borde ta.. Men ja, hej och hå vad bra det gick.

Du kan jämnföra det med alkohol. Man flyr bort från verkligheten liktsom, fast på ett annat sätt.

Nej, jag tar inte så mkt. Inte mer än 1 gång i veckan i alla fall. Bara helger eftersom jag går i skolan.



love *

2010-01-18 @ 16:40:19
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0