Kan inte sluta vara på internet på iFånen!

Jag har blivit besatt och jag har bara haft den i ett dygn cirka! Mindre än ett dygn om man räknar med att jag fick igång den kl22. Är iaf på väg hem nu från condeco, satt där ett bra tag iaf^^ *stolt* Nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska göra... Klockan är ju bara 18. Jag funderade på att åka och handla mjölk men jag är då hungrig så jag vågar inte för att jag bara kommer köpa strunt då. Hem ska jag iaf, kanske kan laga ngt att ta med tills imon på jobbet!? Jag fick en burk med tonfisk på gymmet, ngn reklam för ngn ny sort. Kanske kan göra pasta och tonfisk röra! låter jäfligt gott i mina öron just nu iaf. :P Skulle vilja få tag på ngn också, är sällskaps sjuk för en gngs skull men det kanske inte är så smart med tanke på att jag ska upp och jobba tidigt imon. Ajja, det löser sig!^^

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Okej. Men är det "något fel på dej" på riktigt, eller är det bara så du känner?



Okej, det där lät konstigt, det där med cigaretter. haha. Konstigt att du känner sug av det. Men det kanske är nikotinet? Dricker du mkt kaffe eller så?

<3

2010-01-18 @ 19:56:44
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Dana

hej där sötan.

tack för din fina kommentar!



jag har tänkt rätt mycket på att han kanske menar mig, eftersom det han nämner i sitt inlägg där jag hämtade citatet ifrån har han sagt likadant till mig.. han nämner bla att han sagt till personen han gillar att han inte är redo för ett förhållande, och det sa han till mig dagen innan han skrev inlägget.jag är såå förvirrad alltså.. men jag ska bara tänka på honom som en vän en tid nu framöver och ta dagen som den kommer. vill han vara mer än vän lär jag väl märka det. puss!

2010-01-18 @ 21:10:08
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0