Godmorgon

Ligger i sängen fortfarande, lite lat och orkar inte gå upp. Skulle velat gått upp nio men jag fattade inte hur alarmet funka så det vart inget med det :P Ska åka och träna idag, ska försöka mig på rodd maskinen, den ska enligt mitt gamla nummer av iForm vara jätte effektiv för hela kroppen! Först måste jag dock upp ur sängen men det är så kallt i min lägenhet!!! Att använda två tecken är ett måste och då är det fortfarande snor kallt! När jag får min lön ska jag till Klas Ohlsson och köpa ett extra element, det här funkar inte liksom, tror det är pga min lägenhet som jag är sjuk hela tiden... Peace

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Oj, fan va knäppt ! Men vadå, hota dom med det för någon speciell anledning eller så?



Mja.. inte direkt. Ingen vidare kontakt med min pappa eftersom han satt inne i 4 år.

mammas och min relation upphörde väl där när jag var 10 typ. Hon skaffade en pojkvän som jag hatade. Dock är dom inte tsm nu, men tilliten för varandra finns fortfarande inte kvar..



M1, förkortning till Methylone. Det är en slags drog, fast den är laglig i sverige.

Nära släkt med esacy.

Underbart är de.. tyvär..



kram!

2010-01-18 @ 12:06:21
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0