God morgon

Sov iaf cirka två timmar, såklart ska jag vakna i panik och tycka att jag har sovit förlänge fast det bara var en extra halvtimma. Men den halvtimman är tillräcklig för att jag ska tro att jag inte kommer vara på jobbet föräns åtta men nu när jag sitter på vagnen ser jag att jag har tagit fel på en hel timme liksom >.< Ngt mer jag kom på precis är att jag glömde min matlåda i kassen i hallen. Typiskt mig att glömma den där, inte första gången kan jag meddela... Är hungrig men hade inget hemma, eller nu när jag tänker efter och har slutat stressa så hade jag ju tänkt på det innan jag somna och då tänkt på att jag ville prova kanel på havregrynsgröt! Som vanligt ngt jag glömt, måste skriva upp det för att komma ihåg sånt... Åh kan knappt förstå att jag om cirka två veckor ska få se ett av mina favoritband, Billy Talent, här, i Gbg, live, i Lusebergshallen!!! Än då länge ser det ut som att jag får gå ensam, M som jag har umgåtts mycket med den senaste tiden har sagt att hon vill följa med så vi får se. Men seriöst så spelar det ingen större roll om jag får gå ensam bara jag får se de och Ben tar av sig tröjan på scen! :P Hahaha^^ jag tar iaf gärna en liten munsbit av den pojken! Eller okej, han är faktiskt en man, 34 år och allt. Men det gör inget! Han är grymt läcker, sägs vara grym live (hela bandet är lite känt för bra live spelningar) och enligt en vänn till mig gillar han att klä av sig pä scen! Nomnomnom! http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Ben_08.08.06_-_Cardiff_Union.jpg great, fattar inte hur man klistra in bilder ordentligt>.< Ajja, ska ni höra en låt med de så rekomenderar hag "Line and Sinker" från deras första album, min absoluta favvolåt! Usch, måste nog släng i mig en påse morötter när jag kommer fram, kommer inte palla att stå emot tiasten sen annars>.< Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0