Frukost.

Måste nog sluta dricka juicen om jag vill klara av kcal målet varje dag! Sen så vet jag ju inte om jag kanske räknar fel men hellre att jag räknar för mycket än för lite! Igår dock så åt jag fem skogaholmslimpa mackor med massa smör på när jag kom hem. >.< inte så jätte bra precis men får ta igen det! Om man räknar ihop alla dagar så blir det minus ändå!^^ Ikväll ska jag ju iväg till den där killen och se på film! Skulle köpa med mig chips och ngt så måste dra ned på dagen då... Well well vi får se vad det blir... Puss

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Ja då. jag har lite kontakt med min pappa. Men varje gång han ringer så tänker jag "åh nej, jag vill inte" Även fast vi inte alls hörs ofta..

Det är jätte knepigt..



Ojj, det har min mammas X också gjort. Dom tog bort HELA matsäcken på honom, så maten går bara rakt ned. Han har gått ner as mycket i vikt och ligger över 100 nu, istället för 200.



Skolan är jobbigt, och det tror jag att dom flesta tycker. Jag tror att det är som du säger, att man märker när man har gått ur skolan att betygen är viktiga. Visst, jag har inte as kassa betyg, men det kan ju bli bättre. Men jag orkar inte.



Jag går musikestet just nu. Älskar det. Bästa linjen för mig verkligen. Mår så bra ut av musik, älskar att stå på sceen, det ger mig en kick varje gång! :D



Jag äter faktist aldrig på snabbmats ställen. Min mamma är hälsofreak och köper mycket ekologiskt och värnar om miljön och om det som är bra för kroppen. Dessutom är vi båda 2 vegetarianer. Så det blir inte så mkt Mc donalds för mig.. Tyvär. haha!



Vad vill du jobba med då, om du fick välja vad som helst!

Och jobbigt det där med dejten. Du får väl säga som det är och försöka gilla läget bara ^.^ Hoppas ni får en fin kväll ändå! <3

2010-01-22 @ 15:39:49
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Cookie

Ha en bra kväll!:)

2010-01-22 @ 18:03:26
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Raspberry

Svar: Jo..ja... Jag är ju nere alltså. Men det går i väldiga vågor!



Åh, jag älskar typ juice, har inte druckit det på hur länge som helst dock :o

2010-01-22 @ 23:00:03
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0