^^

Har skaffat en iPhone så jag kan blogga lite smått från den nu också! Perfekt när jag jobbar som mest då jag kan blogga på vägen dit och hem nu. :p dock är det ju lite segt att skriva, kanske för att jag inte är van, så det blir nog inga mastodontinlägg precis^^ Idag har jag knappt gjort ngt. Eller jo, har ju vart och bytt mobilen till iFånen, det är la ganska så stort. Jag var verkligen inte bered på att jag kunde få sådan tur, änglarna måste vetkligen ha lett mot mig idag! ^^ Jag gick dit för att lämna in min mobil som hade gått och dött för mig och det bästa jag hade att hoppas på var att de skulle ha en låne mobil som jag kunde ha medans min var på lagning, men killen som betjänade mig sa att eftersom det var så lite tid kvar på mitt abbonemang så var det vettigare nästan att skaffa en ny. Så eftersom jag inte ville ha en likadan utan hade tänkt mig en iFån så blev det det. Fick den nya, ville först ha förra årets som var lite billigare men det fanns bara den nya inne och jag ville inte vänta^^ Än så länge är jag nöjd, den är riktigt rolig att leka med! :P Har laddat ned en app som man kan hålla koll på träning och kcal med, skönt att kunna fylla i det med en gng och hoppas att jag gör det^^ ska kolla runt lite mer sedan om det finns andra roliga appar man kan ha! ^^ Efter att jag fick fånen så åkte jag hem till mormor och morfar och hälsa på, dels för att hämta hem min tvätt som jag var i desperat behov av och dels för att se till så att de inte var oroliga över att jag inte har svarat om de har ringt. Det visade sig att de inte ens hade ringt ngn gng >.< men det var mysigt ändå, fick lite Cola på burk och de köpte pizza åt mig. Nu känner jag mig som värsta svullot som skriver så och det gjorde jag även efter pizzan då jag verkligen inte kan äta lagom. Men vet ni!? Det var verkligen trevligt och mysigt och dessa jäfla tankat ska inte få ta ifrån mig det! Jag och morfar bestämde att vi ska gå och se Avatar i 3D på söndag! DET ser jag verkligen fram emot!!! Vi kanske ska göra det till en liten grej vi två ska görs, vi har ungefär samma sinne så vi gillar vissa film typer ihop och eftersom mormor inte gör det och vill faktiskt få lägenheten för sig själv så är det skit bra! Oj nu blev det en del ändå^^ men det var riktigt kul att skriva. Men nu måste jag sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0