Betyg = OK

Men jag ger honom inte mer. Han är trevlig, han kan vara charmig men nu idag var det bara jobbigt. Han var helt okej och mysig när vi vakna men tycker han kunde ha gjort mer. Ja, jag försökte men det var inte mycket till svar jag fick... Vi hade inte sex men vi hångla och jag hjälpte honom så att säga. Jag är inte så jätte pryd och har inte världens problem med att suga av en kille precis, det jag kräver är bara att killen ska vara trevlig och ge ngt liksom! Killen jag gick hem med på nyår var betydligt bättre! Vi låg brevid varandra på morgonen, lekte med varandras händer och prata. När vi skiljdes så kysste han mig/vi hångla och det kändes trevligt. Med killen inatt så var det jag som höll om honom, jag som försökte mysa. När vi gick var han stressad visst, men man kan ju vara trevlig för det! När vi skiljdes då vinka han bara och gick sitt håll... Trodde faktiskt jag åtminstone skulle få en kram! Ajja, bevisar bara att det inte är värt ngt mer än ett lugg kanske. Eller är det bara jag som tycker man ska bete dig bättre vid såna här tillfällen?

Kommentarer
Postat av: -

ok! :)

nej jag har ingen aning hur mycket jag får i mig eller vad jag behöver :( enligt personalen där jag går så det sättet vi lärt oss äta på är för en vanlig person bara, som inte tränar.



usch, funderar på att börja banta igen, mår inte bra såhär iaf.



och ang. den där killen, han var kanske blyg bara? annars borde han iaf gett dig en kram som du sa :)

2010-01-23 @ 21:41:54
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/
Postat av: emly

Visst gör dom. :)

Skaffa dig en att då! :D Bor du själv?

2010-01-24 @ 12:31:52
URL: http://ninequestion.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: Sådär:/ Är ju orolig o så för ninen, har inte blivit bättre:/ :'(

2010-01-24 @ 13:53:25
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: Japp, han tog bort hela matsäcken. Han kan såklart inte äta all mat just nu..



Musikestet är verkligen bäst! Jag älskar det.

Jag har sång som andra och fiol som första. Älskar att stå på sceen. Mumms !



Drömar kan alltid gå i uoppfyllelse! Det är bara viljan som hindrar en. : )

Kom ihåg det. För det kan hjälpa en i alla lägen.



Jobbig kille.. Var det samma kille som på nyår?

<3

2010-01-24 @ 17:38:21
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hmm... ja... jag fattar vad du menar.. även om man båda är införstådda med att det bara är ett ONS och ingen är ute efter mera, så är det en "spelregel" att åtminstånde uppföra sig som om man bryr sig även om man inte gör det, haha svårt att förklara!



Så kul att du mår bättre nu, att du stått emot hets! Och sherlock holmes vill jag jättegärna se :P

2010-01-26 @ 11:56:17
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: cro

känner igen mig så sjukt mycket i dina inlägg om det där... folk bara tar saker, jag fattar inte varför ingen kan visa lite värme? ursch...jag vet inte hur jag ska beskriva det här så att det blir förståelse... :( hoppas du klarar dig, det gör du <3 kram.

2010-01-27 @ 18:53:24
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0