-16

Så jäfla kallt är det ute just nuoch jag har ingen mössa!!! Tur att min pashmina sjal är så varm! Har den som ett huckle just nu^^ kändes dock seriöst som att mina öron skulle brytas av av kylan när jag gick till tåget! Hag har varit riktigt äckligt duktig idag och jag fattar inte hur jag har lyckats! Jag har bara fått i mig ett äpple och ca 100g druvor (plus eller minus) och ingen läsk! Jag fattar inte hur jag har lyckats! Brukar ju vara tok hungrig och sugen och allt sånt! Men jag kan just nu säga nej vilket är jätte skönt^^ visst nu när hag skriver om det känner jag hungern komma krypandes och får bra lust att koka mina socker ärtor när jag kommer hem! Men men... Just det, jag har köpt krokusar idag också till lägenheten!^^ Ska bli så fint så! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0