Yay!!!

Hahaha jag har vart på et sjukt nice hemma party! Jag har fått reda på att jag antagligen ett sjukt stort kontroll behov men att jag är sjysst vid sidan om. Att jag är önskvärd som coach av våra trainees! Vilket betyder sjukt mycket för mig! Jag har dessutom pratat med killen somgjorde mig gravids flickvänn och vi hade ett grymt samtal ihop! Vi prata om den här killen och jag peppa henne till att hålla ut! Hag börja fälla tårar utan att mena det men det kändes bra på ett sätt ändå! Nuså har jag ringt D som jag ska träffa på knulldejt imon så att vi ska ses, vilket känns awesome!!! Hahaha^^ får se vad som händer ;) men jag tror jag kan förutspå det! :P pm jag har stavat riktigt fuuking fel ngnstans så ber jag om ursäkt men jag är riktigt fuuking full^^ puss och Love till er alla!!

Kommentarer
Postat av: ida

Haha härligt inlägg<3 aa du skrev :"jag pratade med killen somgjorde mig gravids flickvänn "



vad menar du XD?



kram <3

2010-02-07 @ 07:25:46
URL: http://b
Postat av: c

alltså älskar fylleinlägg. <3

2010-02-13 @ 16:01:59
URL: http://www.popprinsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0