Words of a drunk.

Jag är full men vid gott humör. Orkar inte ens bry mig om pizzan à jag tryckte i mig fast den sitter i halsen just nu... Jag har haft en riktigt trevlig kväll med strippande och vitt vin^^ negativt dock att det är elva minus justnu och att manvetkligen känner det! Därför jag just nu sätter mig vid elementet på vagnen :P

Jag är såååå trött! Men ännu mer hångelsugen. Skicka iväg et mess till Docj fråga om varför han är som han är. Hoppas han förstod. Vi får se. Jag kommer ju inte att ha sex på ett tag med tanke på hur min fitta mår men det skulle vara skönt att veta om varförhan beter sig som han gör...

Nu ska jag iaf hem och sova!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Får man fråga vad den unga fröken har hittat på nu? Hahaha :P



Så länge du har kul :P. Men har killen knasat ur eller, förstår inte riktigt vad du menar i ditt inlägg?



Och att sångaren i Billy Talent addat dig - fy fan vad kul!! :D

2010-02-14 @ 16:09:51
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0