Wawa

Var på toppidag på jobbet! Dock kändes det lite som att jag gjorde så himla massa fel! Ingen som lyssna på mig och hade en tjej i driven blev sur påmig för att jag sa till henne att hon skulle sluta prata med en killkompis när hon skulle jobba... Inte kul! Men det lätta senare... Maten har vart okej.
frukost: en skål med mini yoghurt plus en brownie på jobbet:/
lunch:en burk med tonfisk
eftermiddagsmål/luddag^^: två knäckebröd med ganska mycket keso
snack: en Marabou choklad 230g med nöt...

great

wellwell. Kör på mer tonfisk när jag kommer hem tror jag. Nyttigt och det jag är sugen på! och den som säger att det inte är nyttigt åker på en käftsmäll!!!

Kommentarer
Postat av: p

är det tonfisk inlagd i olja, eller i vatten? .3

2010-02-18 @ 14:21:42
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0