Tjena!

Gaaaaah! Jag är så stört trött och det ska bli så sjuuukt skönt att vara borta från jobbet i en vecka! Kommer ju ha det fullt upp och jag har tydligen sketa ghöra mycket att plugga inför min kurs i mars... Tack för de extra 30 sidorna jag fick idag! Men förhoppnings vis så ska det nog gå!^^ Åker upp till östergötland i morgon, måste dock ringa lite samtal så att jag vet att jag kan sova på vissa platser! ^^ Köpa biljett måste göras idag! Litar inte på tåget så det blir buss! Gosh... Dagens mat är väll typ som igår, åt helvete men det känns bättre. Inte kul att vågen stod på 69,1 i morse, men då hade jag inte tömt mig... Måste kämpa mer och säga till mig själv att jag faktiskt inte gillar de där bullarna och glassen såååå mycket!!! Det blir bara ngt jag trycker i mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0