Sol i sinne, brun inne!


Fan, sola solarie är så jäfla underbart! Ren och skär avslappning verkligen! Älskar dessutom verkligen den där doften man får efter att ha solat. Typ bränt skinn antar jag att det är^^

hmm... En konstig sak! Jag satt och vänta på bussen men den kom inte! Eller jag är osäker på om den kom eller inte då jag satt och höll på med mobilen samtidigt. Kan ju ha vart så att jag missa den och han trodde att jag skulle med nästa liksom! Men men. Lite surt är det då jag inte kommer vara hemma förän typ åtta...

men vafan! Lite positivt då! Jag har fått i mig ett halvt salladsbröd, fyra knäckebröd med light keso och taco krydda på och en brownie idag! brownien var ett misstag! Men allt är iaf under 1000kcal än så länge idag! ^^ ska käka en burk med tonfisk i olja sen när jag kommer hem, vill faktiskt det för att få i mig lite mer proteiner! Får se om jag kanske mår bättre av det kanske^^ är ju ändå under 1500!

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha ush jag HATAR hur man luktar efter solarium, typ cancer????



Menar du Accent? :) Såg att de hade 25% här iaf, men väskan jag vill ha kostar 1300 kr så det känndes ändå lite för dyrt eftersom jag köpte nya jeans och nytt skärp... Dessutom så går mina väskar sönder på en gång typ, eftersom jag har så stööört mycket böcker i dem... känns ovärt att köpa en så dyr att ha som skolväska då... :/



Tror du inte att du skulle må allra BÄST av att äta regelbundet frukost, lunch middag..? ;P jag vet att jag tjatar :P Men jag tror verkligen du, din kropp och ditt psyke skulle må bättre av det!!! pok

2010-02-10 @ 20:31:41
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0