On My way till jobbet...


baah! Blir mer och mer nojig av mina tankar på graviditet! Pallar inte det! Men det är bara tankar, måste intala mig det! Det är bara tankar, mensen kommer snart, det har bara gått tre dagar över sen planerat och jag ska nog inte lita så mycket på den än! Måste dessutom till ungdomsmottagningen och kolla såret eller kanske göra det på vårdcentralen istället och se om det är en urinvägsinfektion dessutom! Fan va nojig jag är! Men jag har iaf ätit havregrynsgröt två ggr i rad nu med linfrön i! ^^ Plus till mig! Har dock druckit mängder med saft. Minus till mig... Jag har agg mot funlight, hata det när jag var yngre och mina föräldrar köpte det (de är light galna) men kanske måste prova det ändå igen!

Kommentarer
Postat av: Cookie

mensen är kanske sen för att du inte äter så mkt?:)

2010-02-24 @ 15:37:43
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Ebba

Meanar du "boo"? Det betyder typ baby/honey/"älskling". :) Om du menar det dom sjunger i r'n'b låtar och så?



Hahah, asså det är stört, man betalar massor för elen men ändå är det sjukt kallt :S Jag tror att problemet är att det är nått fel på fönstrena i mitt rum, för det är bara i mitt rum det är kallt (och vid fönstrena är det svinkallt!!), men elementet är stekhett när man rör vid det?



Vadå hade ni oskyddat eller? :O Annars behöver du väl inte oroa dig? :) Säkert bara stress och så! Får man fråga hur fan ni har sex om du får sår i pussyn flera veckor efteråt??? Inte något om att du gillar rough love hehe, jag tycker själv att en kille med starka armar är bland det sexigaste som finns - men det är skillnad på att bli öm och på att få sår? :O



Ha det bra stumpan, PoK!

2010-02-24 @ 16:19:33
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: c

tog du inte dagenefterpiller? =) det borde man alltid göra vid oskyddat, haha.. :)

2010-03-01 @ 09:45:33
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0