Morn!

Vad är det för fel på vissa killar liksom! Asså jag har ju vetat sen innan att D är seg och attmanmåste göra ngt själv för att han ska göra ngt mysigt, men ändå!
jag har spenderat två nätter hos honom nu, jag var bra packad när jag ringde honom men då fick jag känslan av att han ville träffa mig också. Kåta jäfel. Jag alltså ;) vi hade sex en gång, lika bra kanske med tanke på hur ont jag har det där nere! Stora kukar är inte SÅ kul ibland... Men jag får sluta se honom då jag tycker att han är så tråkig! Jag behöver inte sexet utan vill hellre ha myset bara. Visst de flesta killar gillar inte mys, men vill man inte göra ngt annat än spela död så är ngt fel.

vet ni vad det värsta var?När vi låg och såg på tv igår så tyckte jag mig att han börja likna min farfar! Det är inget bra kan jag meddela! Så jag MÅSTE sluta träffa honom! Varför kan jag inte få möta en normal kille för omväxlingsskull! Men men. Förhoppningsvis så är det bara en del av en plan ;)

Nu ska jag hem och duscha, slänga i mig lite koffein och ngra ägg och sen ska jag städa för att sen plugga! Jag behöver det liksom! ^^ men helst av allt skulle jagbara vilja krypa ned i sängen för att sova lite till! Ds pappa skulle komma runt tioså han ville inte att jag skulle vara där då, det ville inte jag heller! Pinsamt!

Haha! Kan inte låta bli att räkna ut att Billy Talent är i Finland nu! ^^ Ge mig de här nu! Vill se de igen!

Åh! Skulle vilja ha lite potatismos nu! Sjukt vad en skyllt kan göra med en^^ men håll med om att en klick hemlagat potatismos låter gott!!!^^ hehe fan va störd jag känner mig!!!


btw som ni kanske har märkt så har jag lärt mig hur man fixar enter på den här apparaten! Lite som lunarstorm liksom ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0