Lovely morning!


Tycker verkligen om morgnar! Iaf när jag har kommit upp!^^ Inviger en ny väska idag som jag köpte igår på... Vet inte vad det heter, var skor och väskor förut iaf :S det var 25% på alla handväskor vilket var väldigt lägligt med tanke på att jag var sugen på en ny och inte har så mycket pengar! Nu har jag ju ännu mindre pengar dock men det var det värt! Får försöka lägga in en bild på den ngn gng, känner att jag har blivit dålig på bilder sen jag fick iFånen! Måste bara försöka hitta ett sätt att göra det på först^^

Första Dan på jobbet idag, ska faktiskt bli lite kul! Okej okej, jag är lite rädd för att maten ska fuukas upp, det är jag alltid! Men det ska bli skönt att få röra lite mer på mig! Om jag gör som jag själv vill, och om jag kommer ihåg det, så ska jag på rasten gå över till Willys och köpa knäckebröd, keso och ngn god krydda! Får ta vara på att jag älskar det nu liksom!

I helgen är det förhoppningsvis party igen! Var verkligen härligt berusad i lördags och hoppas på att bli det igen^^ Dock blir det nog inte jakt på sex då jag inte kommer vara "läkt" tills dess antagligen. :P Haha. Sa jag det, orkar inte kolla bloggen nu, att när hon på ungdomsmottagningen sa att jag nog inte skulle ha sex på ett tag fick jag fram fort och lite panik artart "Nej för fan! Det ska jag hålla mig borta ifrån!" ^^ hehe jag fick henne att skratta lite iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback